Erik Duurt een beetje te lang nu. Ik geef nog twee tips, over 48 uur vertel ik het antwoord gewoon en mag de volgende verder. De achtbaan staat dus niet in Mexico, maar de locatie van de baan heeft wel veel met Mexico te maken in de geschiedenis. Ik ben op zoek naar een specifieke slangensoort die in de naam verwerkt zit. Succes!
ppc-anoniem-2 Rattle Snake - Chessington? Ratelslang = slang Mexico = themagebied binnen Chessington 3 bergen = over de thematisatie?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Slalamander Iron Rattler? Staat in texas, wat vroeger van Mexico was. De bergen kunnen ook op Iron duiden
Glenneke New Mexico Rattler? De bergen zouden dan wijzen op kliffen, van Cliff's Amusement Park. Edit: Never mind, een CCI hebben jullie in Nederland niet, helaas...
Erik Nee, zoek het westelijker. Nog een tipje dan: De slang die ik zoek beweegt zich op een vrij aparte manier voort en is ook naar de beweging vernoemd. Een achtbaan track-element is ook naar deze slang vernoemd (maar het betreffende element zit niet in deze achtbaan).
Taronco Sierra Sidewinder in Knott´s Berry Farm Sierra is een gebergte gebied in Mexico Sidewinder is een slang die vernoemd is naar de manier waarop hij zicht beweegt?
Jasper Taronco helaas niet juist BasD Jules ook niet juist, maar al wel heel dicht! Als je nu het Nederlands vervangt met Engels denk ik wel dat je het door hebt!😉
BasD Ik had iets van Vertical ik mijn hoofd. Vert is het Franse woord voor groen, er staat iemand met de hand omhoog wat ik kan betekenen, dus dan kom ik op Vertik, maar de rest krijg ik niet ingevuld.