Glenneke The_Real_Infernape Oh en ik wilde 'm eigenlijk aan jou geven π . Mijn inspiratie is even zoek, dus ik laat het aan jou of een ander forumlid over. Maar goed... thanks voor het mooi op weg helpen met de oplossing!
Jasper De OriΓ«nt Express? Dat was een trein tussen Frankrijk en Turkije. Alleen kan ik niet zeggen welk park want zoveel parken hebben een achtbaan met die naam π .
Jules Jasper Ze zijn allemaal goed! π Ik dacht aan de inmiddels afgebroken Arrow-looper in Worlds of Fun, maar je uitleg klopt hoe dan ook. De stoomtrein van Parijs naar Istanbul.
Jasper Nieuwe dag, dus misschien kan een tipje wel helpen. Het was misschien duidelijker geweest als ik het op deze manier had opgegeven: (π²β¬οΈ)π₯
The_Real_Infernape Is het Pyrenees? Dit berggebied schijdt de Franse wijn en croissants van de Spaanse tango, stieren en palmbomen
Erik The_Real_Infernape Is het Pyrenees? Oh goeie! Ik had Frankrijk wel herkent en zat met die bergen aan de Alpen te denken. Met die stier kwam ik bij (Matter)horn, maar ik kon de rest niet plaatsen. Stom dat ik niet aan Spanje gedacht heb.
Jules The_Real_Infernape πβͺοΈπ Ik wil nog even kwijt dat ik dit (nu we de oplossing weten) echt een hele goeie opdracht vond.