Ron Dank voor de mooie woorden weer als altijd!
De lengterestrictie geldt niet voor alle banen. Hakugei heeft geen max. lengte (wel vanaf 130 cm), voor Acrobat geldt 135 cm - 198 cm en voor enkele flatrides geldt ook een max van 190 of 195 cm. God mag weten waarom uitgerekend Steel Dragon 140 - 185 cm hanteert. Omwille van de tunnels? Tegenwoordig staan er B&M treinen op dus je zou zeggen dat Westerse makelij meer mogelijk zou moeten kunnen maken. De lengterestricties staan netjes aangegeven op de parkmap en in het station van Steel Dragon zijn gele stickertjes geplakt op een metalen stang die naast het opstap platform staat. Ben daar z.s.m. aan voorbij gewandeld, haha.
Acrobat kun je voor je gevoel missen als je zoals ik op zoek bent naar unieke en bijzondere dingen in dat park. Natuurlijk is een B&M fantastisch om te kunnen doen en tuurlijk had ik hem liever een keertje bereden, maar als je al wat B&M flyings gedaan hebt dan kun je deze in principe wel missen.
Ik ben ook benieuwd naar mijn andere verslagen, blij toe dat ik dit weekend weer wat tijd vrij heb kunnen maken voor de reports! Vakantie is toch alweer bijna anderhalve maand geleden, maar het blijft heerlijk om je foto's terug te zien.