Nieuwe teaser. 😱

Damn 🀀
Dit ziet er heel tof uit, ben wel benieuwd of de gebouwen net zo immens groot gaan overkomen als om de teaser, maar qua afwerking ben ik totaal niet bang!

• Joell heeft hierop gereageerd.

Steven Denk op dezelfde hoogte als de muren die nu bij Fantasy zijn.

Wat een heerlijke sfeersetting in die video! 😍😎

Van de week ook al een papieren teaser, ik neem aan dat het park dit allemaal niet start als ze niet weten wanneer ze klaar zijn. Een opening in voorjaar 2020 lijkt mij heel erg voor de hand liggend geworden!

Ben er heel benieuwd naar, mooie trailer, see staan in die trailer echt coole gebouwen.

Michael Ben later komende maand in het park te vinden. Ik zal eens kijken naar de vorderingen.

Dit begint er ook steeds bijzonderder uit te zien!

Waar de meeste parken vandaag de dag met net-niet thema’s aankomen met de doorsnee aankleding technieken weet Phantasialand zich toch telkens weer daarboven te positioneren. Echt onder de indruk van dat park!

Dit maakt me allemaal wel heel nieuwsgierig, ziet er best tof uit .

Gaaf hoor! Wordt weer een echte 'ingebouwde' totaalervaring, zoals alleen Phantasialand dat kan. We moesten er lang op wachten, maar ik denk dat we er in het voorjaar van 2020 in kunnen πŸ™‚.

Muziek klinkt gelijk de soundtrack van de recente films van Sherlock Holmes. Past mooi bij het Steampunk thema. Tof!

Ik word er niet enorm warm van. Het voelt allemaal nogal leeg aan. Plus zoveel zegt de trailer eigenlijk niet. Origineel is het gebied ook niet echt te noemen en ik hoop dat het in het echt meer ziel heeft.

Mark Dacht ik ook al.

Voor diegene die even wilt luisteren

De beelden zijn gaaf, dat is spanning en sensatie zoals we van Phantasialand gewend zijn. Het gebied voelt hier wel een beetje leeg aan inderdaad, vind het sowieso een vreemde zet om net na Klugheim weer een launch coaster te openen in een, tja, ''edgy'' themagebied. Where's the fun? Wat dat betreft blijft Chiapas voor mij de koning van de recente Phantasialand projecten, had graag weer zoiets gezien.

Doordat Phantasialand altijd zo gesloten is over zijn projecten is de hype er omheen altijd een stuk minder dan in andere parken. Maar als ze dan dit soort dingen beginnen te doen krijg ik er wel heel veel zin in om het in het echt te gaan bekijken hoor!

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Marvin Doordat Phantasialand altijd zo gesloten is over zijn projecten is de hype er omheen altijd een stuk minder dan in andere parken.

Dat blijft wel jammer.

Hun visie is dat ze eigenlijk maar 1 moment hebben om echt te knallen, en dat is voor de echte opening, alles wat je daarvoor laat zien "verminderd" die impact en die willen ze juist maximaliseren.

Ben het overigens niet helemaal eens met die stelling maargoed, t maakt hun doen en laten wel begrijpelijker.

Wat ziet dit er weer gaaf uit. Alleen jammer dat ze zo gesloten zijn... trololololol

Die filmpje ziet erg gaaf uit hoor. ik kan niet wachten om in geheel te mogen zien/beleven. PHL verrast me elke keer met nieuwe attracties