NielsC Joell Stiekem wel. Flying Dino is non stop intensiteit en met Lech coaster's reputatie had het nog wel eens gekund. Het zal me echter niet verbazen als de baan eerder vergelijkbaar is met Air maar, dan met betere near misses. Een wereld uniek baan wordt het sowieso!
Dream_wizard Je kan beter een gave vlieg ervaring hebben dan een monster dat dendert van inversie naar inversie waarbij je van g-krachten steeds naar adem hapt.
Thijmen In iets minder leuk nieuws, Duitsland heeft de provincies Noord-, en Zuid-Holland benoemd tot Risicogebieden, heel fijn is dat niet want dat zou zomaar eens kunnen betekenen dat je voor je een ritje F.L.Y. wilt doen eerst in Quarantaine moet. https://www.bundesgesundheitsministerium.de/coronavirus-infos-reisende/faq-tests-einreisende.html#c18620
MatthijsB Thijmen Tja dat is jammer. Ik heb even snel gekeken, maar om nou voor drie en een halve rug vijftien nachten in Matamba te gaan zitten is me net wat te gortig.
MrRC FLY gaat naar verluidt op 17 September 2020 open voor publiek (kreeg via via bericht op Twitter) Moet het nog ff zoeken . (Looopings heeft het vaker wel goed)
Loekiloeki Naar verluidt. Het hoeft dus niet zo te zijn. Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer Looopings sarcastisch is of niet.
BasD Waar hebben ze dat op gebaseerd? Het zou wel te gek zijn, als ze het gebied gewoon morgen bij parkopening open hebben, alsof het nooit anders geweest is. Als dit bericht klopt dan zit ik binnen 2 weken in de auto naar Phantasialand.
The_Bullgod We wachten gewoon rustig af of het inderdaad waar is, dat Rookburgh en FLY vandaag open gaan. Maar als het echt waar is, boek ik voor volgende week nog een ticket voor PHL en maar ik ritten in FLY
Remco82 The_Bullgod letterijke vertaling is "op een dag" dus dat kan vandaag zijn maar ook volgende week/maand. Het lijkt mij niet dat ze de boel zomaar opengooien zonder enige officiële aankondiging, maar goed ik kan het ook mis hebben.
Mark Op een dag... Ik ben benieuwd. Mocht hij deze herfst open gaan, misschien maar snel eens een dagje vrij nemen. 😃
The_Bullgod Remco82 Het lijkt mij niet dat ze de boel zomaar opengooien zonder enige officiële aankondiging, maar goed ik kan het ook mis hebben Daar heb je gelijk in, maar met PHL weet je het nooit.
Geenske Mij lijkt het ook heel onwaarschijnlijk dat ze het van de eene dag op de andere gaan open gooien. En zeker op een donderdag zou eerder verwachten dat ze het in het weekend zouden doen met een teaser een week ervoor.
Loekiloeki Geenske Het park heeft in het verleden veel geopend op doordeweekse dagen. Er is geen touw aan vast te knopen.