Vriend_van_de_club Als ik deze twee berichten moet geloven dan zie ik het dit jaar nog wel gebeuren. Ik geloof dat er vorige week ook filmopnames zijn gemaakt voor een promo. Hopelijk komt er binnen nu en een paar weken wel een aankondiging van de opening.
MrRC Vriend_van_de_club k geloof dat er vorige week ook filmopnames zijn gemaakt voor een promo. JA, door het bedrijf Egripment.
Jaspert Vriend_van_de_club die berichten zorgen er bij mij wel voor dat ik uitga van een opening in 2020. Maar zoals ook al gezegd is, bij Phantasialand is alles mogelijk 😅
Tonnie Egripment an sich maakt geen opnames, hun zijn leverancier/verhuurder van camera kranen, jibs en nog wat systemen waarbij meestal andere de opnames maken.
MrRC Tonnie Egripment an sich maakt geen opnames, hun zijn leverancier/verhuurder van camera kranen, jibs en nog wat systemen waarbij meestal andere de opnames maken. OK, dan weten we dat ook weer. Ben benieuwd of we heel snel een nieuwe trailer te zien krijgen zoals dat was bij Klugheim.
Jules The_Bullgod Logisch toch? Als er geen datum is kun je dat maar op zoveel fatsoenlijke manieren aan de mensen duidelijk maken.
NielsC Michael Zijn het 10 rijen van 2 als ik het goed zie? Vrij lange trein dus. Voor capaciteit erg fijn, voor intensiteit iets minder... 😁