Japio Ik hoop het wel voor Vekoma. B&M lijkt de markt wat meer achter zich te hebben gelaten op dit gebied sinds Flying Dinosaur (maar ze kunnen altijd nog terugkomen, net zoals met Blue Harvest voor hun inverted model). En laten we maar niet praten over de Zamperla volare.
Vekoma heeft een prachtig ritsysteem weten te maken wat veel meer kan toevoegen dan alleen een vlieggevoel, maar ook die showelementen met de draaiende stoelen. Vekoma is goed aan het timmeren naar hun nieuwe succes.
Bouwtopic F.L.Y./ Rookburgh (Spoileralert!)
Ik heb 3 nieuwe foto's gevonden :
Bron : https://jcoasterswebsite.wordpress.com/bouwprojecten/rookburgh/
Bron foto's : https://www.instagram.com/fleirails/?utm_source=ig_embed
Theme Park Worldwide heeft een paar dagen verbleven in Matamba, het African Style Hotel.
Vanuit zijn kamer heeft hij (ph)fantastische beelden gemaakt van Rookburgh / F.L.Y.
(begint bij 16 min 5 sec tot 17 min)
- Bijgewerkt
Had meer verwacht, de bocht is best standaard geworden en er zijn al betere drone beelden.. maar bedankt voor je moeite om hem uit te zoeken
Korte "peek" video op het terrein van Rookburgh / F.L.Y.
De ingang van het hotel CL heeft nieuwe decoratie. Zal het hotel dit jaar al open gaan?
Ben heel benieuwd zou balen zijn voor mij als die opent met de achtbaan dit jaar, wil er graag bij de opening inzitten en dat gaat even niet.
Dus ik hoop volgend jaar maart april
Hier een video over de nieuw aangebrachte thememing aan de voorzijde van het gebouw :
Ik vind het nog altijd zo opvallend dat die deuren zo 'standaard' zijn en voor mijn gevoel niet passen bij het totaal plaatje. Ik had altijd gedacht dat die tijdelijk erin zaten. Verder ben ik vooral benieuwd hoe dit in het echt zal ogen.
Scoobyboogie het lijkt mij dat de deuren nu afgeplakt zijn, en dat dit straks gewoon glazen schuifdeuren worden.
Het hotel lag er dacht ik niet gelijk achter, zou tof zijn als je dan van die glazen deuren hebt... Een loopbrug waaronder door die achtbaan schiet en dat je dan pas het hotel ziet.
Dus gaat die nog open dit jaar denken we? Zou wel wat zijn voor hun wintertraum. Even een nieuwe attractie openen
Ik denk dat ze dit jaar wel open konden gaan, maar dat ze 'm uitstellen naar volgend jaar. Zeer benieuwd hoe deze achtbaan gaat zijn!
Normaal moet Phantasialand het in het najaar natuurlijk hebben van de ‘1 maal betalen in t voorjaar, gratis terugkomen in de zomer / najaar’. Dit jaar heeft die actie wegens Corona het daglicht niet gezien.
Vanuit operationeel en marketing standpunt zou het dus nog niet zo heel gek zijn als de baan dit najaar nog opent, los gezien van of het ook mogelijk is. Als je ziet dat de boekingen / reserveringen inkakken en je niet aan de maximale capaciteit zit levert het namelijk direct iets op. Mochten die boekingen gewoon naar verwachting verlopen dan zou ik ook als park zijnde de nieuwigheid dichthouden totdat er ruimte is om er financieel de vruchten van te plukken
Er wordt nu schijnbaar ook iedere avond tot laat nog gebouwd in het gebied. Het lijkt er op dat we in september nog een opening gaan zien..
Ik ga er al lange tijd vanuit dat door Corona de opening is opgeschoven naar 2021.
Ik ook, maar waarom zou je in augustus overdag en middernacht aan een gebied werken dat in 2021 pas open gaat. Ik heb goede hoop dat we binnenkort een soft opening gaan krijgen van het gebied.
Op het forum van Coasterforce word gesproken over een insider die 7/9/20 als datum noemt ( eerst personeel en dan later de officiële opening ). De insider had het bij Crazy Bats ook al bij het juiste eind.
spannend hoor.