Robin Zat nog te twijfelen of ik later op de dag aan zou sluiten of gewoon de hele dag mee op pad gaan. Toch besloten om gezellig de hele dag mee te gaan. Dus ik ben der ook bij
Bazabaz Ik ga ook graag mee. Het is mijn eerste meeting, dus ik ben benieuwd. Tot dan! Betaling is overgemaakt.
Marco Heeft er iemand al naar de weersvoorspelling gekeken voor volgende week zaterdag? https://www.buienradar.nl/weer/kaatsheuvel/nl/2753156/14daagse Ik zeg #TeamKorteBroek!!
_Marielle_ Marco Laat die korte broek maar in de kast. Inmiddels wordt er regen en onweer aangegeven eind van de middag. #TeamParaplu
StefanV Helaas door persoonlijke omstandigheden geen mogelijkheid meer om mee te gaan. Erg balen, maar het is niet anders. Jullie hoeven dus geen badge voor me te maken. En @Team Pretpark.club gooi mijn inschrijfgeld maar in de prijzenpot 😉
John Jammer StefanV! De officiële inschrijving sluit vanavond, ik zal morgen de lijst en betalingen nog even bijwerken. Maar mocht je nog willen aansluiten, meld je gerust aan! De badges zijn nog niet gemaakt 🙂
stijn050 Ik heb me ook nog net even aangemeld. zou leuk zijn moest er nog een Badge zijn kan die mee in de collectie.
JulianLamboo Beetje late inschrijving maar ik ga ook mee! Is mijn eerste keer dus ik ben benieuwd. Het geld is overgemaakt.
Maik Helaas kunnen wij er zaterdag niet bij zijn, maar is het mogelijk om vragen van de quiz later alsnog te krijgen? Dan kunnen we de quiz op een andere dag zelf een keertje doen. Zonder kans op de prijs uiteraard. 😃 Het lijkt me leuk om met die kleine van ons een keertje op een andere manier de Efteling door te gaan.
John Maik Zeker! Ik zal de quiz (+ antwoorden in een losse download) op een later moment delen hier op het forum. Mochten mensen nog twijfelen om mee gaan. Als je je vandaag voor 18:00 uur aanmeld hebben we een badge voor je 🙂