John
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het even overlegd en we ( @Thijs101 , @domo en ik ) zouden graag al eerder naar binnen willen in het park, zodat we al eerder een attractie kunnen meepakken. Het lijkt druk te worden, dus we gaan alle tijd nodig hebben. We gaan proberen om op tijd terug te zijn voor de foto, maar die garantie kan ik niet geven (dus wacht vooral niet op ons als jullie binnen zijn in het park!).
Ons plan is om Danse Macabre via de virtuele wachtrij direct (of vlak na) 10:00 uur te gaan doen en daarna terug te gaan naar de ingang voor de foto. Ik kan je eventueel een appje sturen (ik heb je nummer nog wel van de Bobbejaanland PPC meeting), zodat je weet wanneer we uit Danse Macabre zijn en of we in de buurt van de ingang zijn tegen de tijd dat de foto gemaakt wordt.
EDIT: Eventueel kunnen we de badges dan ook in ontvangst nemen (of als we elkaar tegenkomen in het park ergens op een later moment). Ik zal in ieder geval zelf de PPC keycord en pas van Bobbejaanland dragen om herkenbaar te zijn.