Njit degene die klagen dat ze nu niet meer 25x per jaar kunnen komen zal de Efteling denk ik eerder kwijt dan rijk zijn. De gemiddelde abonnementhouder zal lang niet zo vaak komen.
Als je hier nu doelt op mij - omdat ik dit meerdere malen benoemd heb vandaag - mag je het wel even onderbouwen, ik ga tussen de 20-25x per jaar naar de Efteling, puur om even in een andere omgeving te zijn, mezelf te vermaken door wat rond te lopen en shows te kijken en hou wel van een lekker hapje en drankje, ze verdienen genoeg geld aan mij.
Dus verklaar waarom ze me liever kwijt dan rijk zijn! Ben ik een vervelende gast? Je opmerking is kort door de bocht en ronduit belachelijk. En volgens mij ook nog eens heel gevaarlijk op een pretparkforum aangezien we met zijn allen hier verantwoordelijk zijn voor duizenden pretparkbezoeken per jaar.
En of je nu 20-25x naar de Efteling gaat of iedere week in een pretpark of meerdere pretparken te vinden bent, die reisbewegingen maak je toch.
En zo te lezen is op diverse socials is de meerderheid het hier absoluut niet mee eens, en dat is zeker wel de meerderheid.
Edit: en als je het hier wel mee eens bent, en zo duurzaam bent, moet je als pretparkliefhebber de volgende keer wellicht ook maar beter de trein naar Europa-park nemen, of twee keer nadenken voordat je naar Amerika vliegt voor wat pretparken. Maar dat mag niet gezegd worden, ook al zit er geen kwaad achter vanuit mijn kant.