Ik was blij verrast vanmorgen dat het park al om 9:45 open ging. Ook al beginnen de attracties pas om 10 uur te draaien, bezoekers kunnen verspreiden in het park zodat niet iedereen staat te dringen voor de poort. Zo veel beter, voor het eerst sinds 2019 kan dit weer. De gastenservice was open (en ik had toch wat dingen met betrekking tot mijn abonnement, ik weet niet wat er nog meer open is voor tienen, misschien die koffiewinkel wel.
Ik had het idee dat Speed of Sound veel soepeler reed dan voorheen, ook de onboard sound was veel duidelijker te horen. De algemene parkmuziek klinkt gemaakt met behulp van een aantal slimme vragen aan een chatbot, maar de vibes voelen mijns inziens beter aan dan dat het was. Qua operations waren de tweede treinen ingezet bij Xpress, Condor en Untamed. Lost Gravity reed met drie karren wat prima is, Goliath had er eigenlijk nooit een extra trein nodig, en bij YoY zijn de tweede treinen niet beschikbaar.

En dan nog iets, die custom YoY kentekenplaat achtergrond lijkt griezelig veel op een foto die ik heb gemaakt vorig jaar:
(Overigens voel ik me vooral vereerd)