Marvin Het ontwerp van de toren doet me denken aan dat ding in Paultons Park, echt een instap model dus. Edit: ik dacht zelf een foto te hebben maar blijkbaar niet, deze komt van de website van Paultons Park
Marvin Chessington heeft vandaag een aankondigingsvideo op YouTube gepost waarin een concept art van deze nieuwe ride te zien is. Ik ben benieuwd hoe die krokodillen kop er in het echt uit gaat zien! Op de website van Chesstington is de ride ook toegevoegd aan de skyline in de banner bovenaan de pagina.
ppc-anoniem-2 Dikke spoilert, nieuwe beelden van hoe de bek er in het echt uit ziet . . . echt stoer als je het mij vraagt.
The_Real_Infernape Wow dit is erg tof gemaakt, theming die je ook zo in Busch Gardens Tampa zou verwachten.
The_Bullgod The_Real_Infernape idd, alleen word de toren dan wel minstens 2 keer zo hoog. Dit is helaas een familie torentje, wat zeer waarschijnlijk niet echt krachtig zal zijn.
broodje123 The_Bullgod Opzich wel logisch, Chessington is volledig familiegericht. Ze hebben eigenlijk niks voor thrills. Ik vind het er mooier uitzien. dan sommige theming in Busch Gardens, die premier rides coaster daar ziet er niet super mooi uit.
Dennis De soundtrack is gemaakt door Nick Hutson Voor sommige miscchien bekend van the seasonpass podcast. Hij heeft verschillende soundtracks in de UK al gemaakt. Ook voor spookhuizen. En pas Themepark Fan the musical.
Marvin Oh wauw, ik had verwacht dat die krokodil in de verste verte niet op de concept zou gaan lijken maar dit ziet er serieus gaaf uit!
Taronco Het ziet er fantastisch uit maar ik vind het zo tenenkrommend dat ze de goede naam Sobek hebben veranderd naar Crocdrop... 😅
The_Bullgod Taronco tja, niet iedereen is bekend met de Egyptische mythologie en de verschillende goden.
Jules Taronco Zeg dat. Sobek is een toffe naam en net als Tatsu of Montu was dat zo ingeburgerd. Nu is er een beetje lullige woordgrap als naam overgebleven. Gemiste kans!
gjee Zoiets van toren zou toch fantastisch staan op de plek van Polka Marina, uiteraard met een thema dat past bij Station de Oost.
Joell gjee Werd al langer gesuggereerd om zo'n droptorentjes als Tikal in het Volk van laaf te zetten.
The_Bullgod Joell geen idee, zal best wel kloppen. Dat is dan direct ook de reden waarom ze dit toch kleine torentje ik de kuil geplaatst hebben, waar die topspin gestaan heeft.
broodje123 Joell Wel helaas met dat verschrikkelijke lummels thema. Ik ben zo blij dat die torentjes er niet zijn gekomen.