LeisureLevi Tsja.. of een Adventure trail dat heel erg gaat oplossen weet ik niet.
Probleem is dat heel veel in dat gebied weg gehaald is. Een aantal kiddyrides zijn verhuisd naar het Sesamstraat gebied (waaronder de Rollerskater). De Vogelshow is weg (weet iemand of dat theater nog ergens voor gebruikt word??) en ook Sea Oddysey is compleet gesloten.
Ik vind het persoonlijk verreweg het mooiste gebied van het park (en ook nog eens bijzonder origineel). Het verdient eigenlijk wel wat meer aandacht, maar ik heb er een beetje twijfel over of zo'n Adventure Trail dat wel goed gaat doen.
Nu is een deel van de wachtrij van Tutuki Splash helemaal vervallen, dus ik gok dat ze dat gebied voor een groot deel gaan gebruiken, maar tevens doet me dat ook vrezen dat het gebied daardoor opener word, wat toch wel impact zal hebben op de sfeer.