Het lijkt me inderdaad geen logische plek voor een grote nieuwe attractie. Ik verwacht dat ze inderdaad het thema van het theater / pinocio's doortrekken en er een groot anton pieck plein 2.0 van maken, met mogelijk een draaimolen / infill in het midden omringt door oud hollandse facades met verschillende eetgelegenheden, mogelijk extra avondentertainment (voornamelijk voor verblijfsgasten), en mischien zelfs nog een (klein) hotel op de bovenverdiepingen achter deze facades.
Daarnaast verwacht ik dat het pad dat nu langs de fietsenstalling loopt, wat ook door verblijfsgasten gebruikt word helemaal zal verdwijnen en er gewoon direct een speciale toeganspoort komt voor verblijfsgasten op de plek van de huidige kiss & ride plaats.
asuran Het zou inderdaad ideaal zijn als dit nieuwe gebied direct kan dienen als permanente zomer/winter weide vervanger. Het zou een stuk sfeervoller zijn als je het evenement hier plaats laat vinden in plaats van die tijdelijke hutjes op de speelweide. De schaatsbaan zal denk ik wel lastig worden hier een vaste plek te geven.