Shanghai Disneyland krijgt een nieuw themagebied gebaseerd op de film Zootopia, in Nederland ook wel bekend als Zootropolis. Deze film was één van de meest succesvolle Disneyfilms in China en krijgt daarom als eerste in China een eigen gebied. Er komen ook vervolgfilms van Zootopia aan, dus men zal er alles aan doen om dit gebied dan ook klaar te hebben.
Zootopia Land voor Shanghai Disneyland
Ik ben echt wel benieuwd hoe dit gaat worden. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de film nog niet heb gezien. Het ziet er in elk geval kleurrijk uit.
Guy Ik vind het ook een hele leuke film, zeker een verrassende film van Disney!
@Guy en @ArcovandenBroek Klinkt interessant, ik zal de film eens opzoeken!
Guy Ligt daar niet al een poort enzo?
Ik weet dat ik ergens deze foto een keer had gevonden met daarop de mogelijk uitbreidings gebieden. Ik heb alleen geen idee of dit fanmade/officieel is.
Zou Zootopia het Winnie the Pooh themagebied niet kunnen vervangen? Deze beer is in China immers nogal controversieel ... Ik zie dat nog wel gebeuren. Alhoewel ik het wel jammer zou vinden, aangezien Zootopia wat mij betreft niet echt een Fantasyland thema is.
Wat is er controversieel aan Pooh?
Dat de chineze president voor Pooh wordt aangezien en hij dat een belediging vind
Dit gaat denk ik ook gebeuren. Ik was gisteren in het park en de eerste zootopia hekken zijn verschenen tussen Winnie the Pooh darkride en 7 dwarfs (achteraan het winnie the pooh gebiedje)
Wat ik persoonlijk een hele rare locatie vind, mocht winnie blijven. Dan krijg een grote uitstulping van fantasyland wat totaal overbodig zou zijn aangezien er genoeg plaats is op plekken in de rest van fantasyland.
Toch zou ik het waanzin vinden als Disney echt door de knieën gaat voor Xi Jinping. Dan hoop dan in ieder geval dat de regering een grote zak geld neerlegt, want om in een park met capaciteitsproblemen attracties weg te halen om die rede is natuurlijk van de zotte.
Prima en logische plek voor deze uitbreiding. Die kant van het park kon ook wel iets meer attractie's gebruiken.
Ben wel benieuwd wat dit betekend voor de paraderoute. Die is nu al inmens lang door het halve park, en die wordt zo te zien nu nóg langer op deze manier.
Toen ik er 2 jaar geleden was viel mij al op dat er naast de Seven Dwarfs coaster enorme paden waren aangelegd met daarop een enorm groot hek. Duidelijk aangelegd voor de toekomst. En zie hier, de toekomst wordt gebouwd. Enig minpuntje; dit gebied sluit niet aan op the hub maar wordt als het ware een beetje achter Fantasyland geplaatst.
Oh well; als het maar gaaf is.
Simon Daar zeg je wat ja. NU al medelijden met die dansers.
Naja is dat erg Danny, dat het niet op de hub aansluit? En Toy Storyland sluit nu ook al niet aan op de hub. Half Hong Kong Disneyland sluit ook niet aan op de hub, vind het daar ook niet storend ofzo.
In Hong Kong zijn het juist de leukste delen die niet op de Hub aansluiten
Ik denk niet dat het een probleem is, zolang het maar geen overbelasting voor andere themagebieden (dus nu Fantasyland) betekent.