Bazabaz Weer een hele mooie nieuwe toevoeging in Tripsdrill. Opent volgend seizoen. Het lijkt een heel mooi gethematiseerde Flying Tiger 8 van Zamperla. Zover ik kan zien lijkt het op het bestaande plein voor de Karacho geplaatst te worden.
Njit Bazabaz Het lijkt een heel mooi gethematiseerde Flying Tiger 8 van Zamperla Kende het niet maar ziet er uit als een prima familie attractie. Staat deze in meer parken?
Hjalmar Klopt het dat hij zoals onderstaand komt te liggen? Opzicht een prima uitbreiding, wellicht dat dit misschien wat geluid te veel geluid maakt. Zeker zo vlakbij twee terrassen.
Quefox_ Hjalmar wellicht dat dit misschien wat geluid te veel geluid maakt. Zeker zo vlakbij twee terrassen. Er zit naast die terrassen ook al een waterspeeltuin en op iets meer afstand twee achtbanen en een Sidecar, dus echt rustig zal het er toch al niet zijn.
Taronco Njit het is eigenlijk een variant op the whip van vroeger. Maar inderdaad leuk dat dit park maar blijft uitbreiden.
Njit luc136 kan ik me niet herinneren. Zie op deze site dat hij vooral veel in de US staat: Flying Tigers (Zamperla product) - Coasterpedia - The Amusement Ride Wiki https://share.google/57KRUjIGRjFrgyTZ6
ArcovandenBroek Maar is het een achtbaan? 😉 Leuke uitbreiding voor Tripsdrill, alleen niet eentje waarvoor ik speciaal terug naar dit park zal gaan. Gelukkig staan er genoeg andere toffe attracties.
raymonvw ArcovandenBroek ik dacht dat ze ergens hadden gezegd voor 2029 weer een groot project in gedachten te hebben?