Progress Het kan aan mij liggen, maar de Ja/Nee vragen lijken niet helemaal lekker te werken. Ik krijg een onverwachte fout bij de eerste ‘Nee’ die ik kies.
Coasterfrenzy Progress Het kan aan mij liggen, maar de Ja/Nee vragen lijken niet helemaal lekker te werken. Ik krijg een onverwachte fout bij de eerste ‘Nee’ die ik kies. Dat is dan bij de vraag of je wel eens in de Efeling bent geweest. lauras Je moet minstens 18+ zijn en de Efteling al ooit bezocht hebben
Woke-Trollenbol Ingevuld. Ik heb vorig jaar voor een theater tijdschrift een brief geschreven over de efteling. waar ik o.m. ook uitwijd over de Intergenerationele Nostalgie die de efteling bedrijft. hieronder in de link het artikel. mocht iemand geïnteresseerd zijn. Ik alleszins wel naar wat jullie daarvan denken. https://e-tcetera.be/de-efteling-dark-disneyland/
BlueSpirit Ingevuld! Ik ben wel benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek. Wat is je eigen hypothese in dit onderzoek? En is er een kans dat je het mag delen als het onderzoek af is?
lauras BlueSpirit Ik denk dat hij pas gedeeld wordt vanaf het moment dat ik een specifiek punt behaal (ik denk 14/20) 🙂 Duimen dus!
they-call-me-kyr Erg leuke enquête om in te vullen! Hopelijk kan je met de resultaten goed vooruit en mogen deze na afloop gedeeld worden. 🙂