Ik was op zoek naar meer nieuwe info over deze minetrain, maar vond eigenlijk alleen deze video welke gaat over de mogelijke naam van deze coaster.
De video is van november vorig jaar, maar heb ik tot nu toe nog nergens eerder gezien.
Met als mogelijke naam "Sign Of the Dragon" zou je denken dat deze baan bij het Zadra themagebied zal gaan horen, omdat dit ook een draken themagebied is. Maar omdat die grote betonplaat toch dichter bij het nieuwe Aqualantis themagebied ligt, verwacht ik dus niet dat het mogelijke drakenthema voor die minetrain juist is.
EDIT:
Op coasterforce werd het zelfs al begin oktober vermeld, wat de mogelijke naam en thema zouden kunnen zijn:
Unofficial info:
Mine Train - Sign of the Dragon / Fire Dragon (O2.AG.1) Rollercoaster based on the theme of a ruined and burned castle controlled by dragons. Along the way, we pass caves and fire-breathing caves, traces of knights fighting with dragons, ruins of the great castle.
Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/energylandias-future-additions.42115/post-1073471