Marco Deze ventilator kan ook om de nek gedragen worden met een draagkoord.
En de accu gaat best wel lang mee in de hoogste stand, dan heb je het over een uur of 5 wat ik nu meegemaakt heb tijdens het testen thuis.
Volgens mij prima voor een dagje Orlando pretpark als je van A naar B gaat.
En met een plastic rietje heb ik geen probleem, maar als er papier in mijn drankje wordt gemikt met grote snelheid dan gaat die met een nog grotere snelheid er uit, niet vanwege het PFAS verhaal(wist ik niet dat dat er in zat) maar gewoon het is totaal niet mijn ding die papieren rietjes, alsof ik door een toiletrol aan het slobberen ben...nee dank je haha.
Bijvullen uit de freestyle machines is ook het plan vooral in de Universal parken lijkt het mij heel gemakkelijk.
DIsney is wat uitdagender omdat je er om moet vragen, dus wij hadden bedacht omdat we dan de heenweg naar Walt Disney World met een gehuurde auto doen om water in te slaan, dat in de koelkast op de kamer te bewaren en dan de dag sowieso beginnen in het park met twee gevulde Stanley Cups en dan bijvragen als het nodig is.
De Ross Dress for Less heb ik doorgegeven hier, dank daarvoor, mijn partner gaat daar even induiken.(ik hoor nu al de portemonnee zachtjes gillen haha)