Na eerder deze week Magic Kingdom heb ik gisteren ook de After Hours in de Hollywood Studios meegepikt.
Net zoals in MK duren deze ook hier drie uur, maar in de praktijk komt er nog een half uurtje bij. Het park sluit voor gewone bezoekers om 21u en After Hours start om 21u30. Maar je mag met je polsbandje al gelijk om 21u aansluiten bij de attracties. In MK was het begin van After Hours gelijk aan reguliere parksluiting (22u) en daar had je dat dus niet. Omdat er dan op dat ogenblik voor jou in de wachtrij nog gewone bezoekers zijn, zal je eerste ritje na 21u nog een kleine wachttijd hebben. Nadien is werkelijk alles walk-on. Het langste dat ik gewacht heb was 5min bij Slinky Dog; bij alle andere rides (inclusief Rise of the Resistance) was het direct instappen.
Hou er rekening mee dat een volledig rondje Rise zelfs op deze manier nog 20 minuten duurt. Als je Rise drie keer zou doen, ben je dus één uur van je drie uur (of beter drieeneenhalf uur) After Hours aan Rise aan het spenderen.
Eerder in dit topic werd de Lighting Lane Multipass genoemd als andere en goedkopere optie om de wachtrijen te skippen. Dat klopt, maar met Lightning Lans Multipass kan je elke ride maar één keer doen uiteraard. Terwijl het bij After Hours echt onbeperkt is; zo heb ik gisteren negen keer de Rock N Rollercoaster gedaan 😀.
Mijn totaalplaatje van After Hours in de Hollywood Studios: 9 keer Rock N Rollercoaster, 1 keer Tower of Terror, 1 keer Runaway Railway, 2 keer Rise, 2 keer Toy Story Mania, 3 keer Slinky.