Ik bevind mij op dit ogenblik in Walt Disney World n.a.v. het RunDisney Marathon Weekend en heb gisteren de After Hours in Magic Kingdom bezocht van 22u tot 1u. Dit was voldoende voor 3 keer Tron (waarvan de laatste keer in de wachtrij gedoken om 0u59🙂), 2 keer Space Mountain, 2 keer Seven Dwarfs Mine Train en verder nog 1 keer Haunted Mansion, Pirates & Jungle Cruise.
Qua wachttijden stonden Tron en Seven Dwarfs de ganse avond op een klein halfuurtje. De andere rides waren allemaal walk-on. Het was frisjes dus ik heb Tiana overgeslagen. Big Thunder en Buzz zijn dicht voor renovatie.
Oh ja: tot mijn stomme verbazing kregen we om 23u nog een uitgebreid vuurwerk te zien! Dat kwam dus nog bovenop het reguliere Happily Ever After dat eerder om 21u de lucht werd ingeschoten.
Morgenavond doe ik hetzelfde nog eens over maar dan in de Hollywood Studios - in stijl afscheid nemen van de Rock N Rollercoaster.
Is het duur? Ja toch wel. Ik betaalde gisteren voor dit alles 160usd. Is het het waard? Ook positief, als je eens een lekker avondje gewoon rides wil aftikken: gewoon doen (en tussendoor genieten van de inbegrepen onbeperkte soda’s, popcorn & ijsjes 🙂).