Hjalmar Ik wil hier nog even op terug komen, ik zie dat Walt Disney World nu ook een After-party aanbied welke beduidend beter uitziet. Je zult hier staan in Plaza Gardens in plaats van bij het terras. Dus veel beter zicht en je zult dus ook een specifieke plek hebben waar anderen niet mogen staan.

Reviews voor de toetjes in het algemeen zeggen (even als mijn ervaring), ga niet heen voor de toetjes. Dat is het geld niet waard. Zo zie je maar weer, in verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Een aantal gaven het al aan, maar gebruik een crowd calendar voor betere dagen gedurende je verblijf. Als ik zo even snel kijk naar je planning vallen een aantal dagen op extreem drukke park dagen. Ik heb ze even ge-highlight voor je.
17-apr Travel Day / Pop Century / Space 220 Lounge?
18-apr Black point Wild drive / Kennedy / Airboat
19-apr Universal
20-apr Islands of Adventure
21-apr Resortday / I-Drive / Disney Springs
22-apr Epic Universe
23-apr Animal Kingdom
24-apr Resortdag / DIsney Transportation bingo
25-apr Hollywood Studios / Epcot World Showcase
26-apr Epcot
27-apr Magic Kingdom
28-apr Magic Kingdom
29-apr Boma / Waterpark / After Hours Hollywood Studios
30-apr Magic Kingdom / dessert party
Mijn persoonlijke aanrader zou zijn om volgende te doen, maar dit is natuurlijk een persoonlijk voorkeur gebaseerd op een crowd kalender.
17-apr Travel Day / Pop Century / Space 220 Lounge?
18-apr Black point Wild drive / Airboat
19-apr Universal's Islands of Adventure
20-apr Universal Studios Florida
21-apr Resortday / I-Drive / Disney Springs
22-apr
23-apr Disney's Animal Kingdom
24-apr Universal's Epic Universe
25-apr Resortdag / Disney Transportation bingo
26-apr EPCOT
27-apr Kennedy Space Centre
28-apr Disney's Hollywood Studios
29-apr Boma / Waterpark / After Hours Hollywood Studios
30-apr Magic Kingdom / dessert party
Ik heb een dag vrijgelaten voor iets wat niet in de Orlando Bubbel zit en al Kennedy Space Centre toegevoegd. 22 April is Earth Day, sla dan absoluut Animal Kingdom over. Ik heb ook je resort dagen wat meer verspreid zodat je wat betere rust momenten hebt. Als je een waterpark van een van de groepen gaat doen, Volcano Bay is dan een goede optie, als het goed is zullen de Disney waterparken ook beide open zijn. Hopelijk helpt je dit.