Sjengske Ik weet niet of het hier mag, maar ik dacht als er liefhebbers voor zijn dan is het wel op dit forum. In totaal bied ik 10 mokken te koop aan, ze zijn allemaal puntgaaf en uiteraard nooit gebruikt. Ze hebben wat stof staan vangen. Zonde om weg te gooien zeker als je ziet wat ze gekost hebben. Ze zouden af te halen zijn in de regio Eindhoven/Weert of ik kan ze uiteraard verzenden. Bij interesse stuur me een pb. Het gaat om: Zwarte mok van Disney Studios Parijs Grote blauwe van Stealth Thorpe Park Zwarte Scream Heide Park Doorzichtige Butterbeer van IoA Zwarte Seaworld Orland Zwarte Pirates of the Caribean Rode van Heidepark Groene Black Mamba mok met deksel Grijze Zilverstar Europapark Blauwe Disney World 2010
leonard102 Ik ben geïnteresseerd in een aantal; op dit forum is pb niet mogelijk. Discord of Facebook: Leonard102
Sjengske leonard102 Helaas kan ik je op FB niet vinden en discord heb ik niet. Wat jammer dat op het forum je niet op een andere manier met gebruikers in contact kan komen. Je kan mij op insta toevoegen op Jork1983. Ricardo1987 dat kan deze is nog beschikbaar. Stuur me een bericht via insta: Jork1983.
leonard102 @Sjengske Bedankt voor de bekers van Scream, Stealth, Heide Park, Air en Alton Towers. Staan mooi in onze collectie!