Quefox_ Meer ruimte, meer capaciteit, meer spreiding. Is dit gewoon iets wat ze "altijd hebben gedaan", of is er een specifieke reden dat ze het event zo gescheiden houden?
Terenzi Horror Nights begon in 2007 ook in het park zelf met op enkele plekken een spookhuis aan de rand van het park en/of werden attracties gedeeltelijk veranderd in de nacht. Dat speelde zich vooral in Italië en Frankrijk af rondom EuroSat en het Italiaanse pleintje. Volgens mij begon dat te knellen met de flexibele openingstijden van het park zelf, omdat vanaf het moment dat Terenzi begon het altijd een hard ticket event is geweest.
Dus dan moest EP die themagebieden afsluiten, terwijl het park ook nog open was. Daarna is men de boel gaan verschuiven richting Griekenland en kwamen de spookhuizen te liggen waar ze nog steeds liggen. Het Griekse gedeelte afsluiten was immers makkelijker en het theater met de schaatsbaan kon erbij betrokken worden.
Ik weet niet hoe dat nu nog is, maar volgens mij zijn het de keuzes van hard ticket events icm de flexibele openingstijden dat men dit uiteindelijk naast het park is gaan organiseren in plaats van erin.
Pretparkgenot Het hele Russische themagebied is niet de moeite waard, op het ruimtestation en de muziek van Euromir na dan
Ik heb dat juist precies andersom. Ik vind het eerste gedeelte van Rusland duizend keer interessanter dan het MIR gedeelte. Ik vind de houten huisjes en vooral de binnenkanten veel interessanter in het straatbeeld. En de schilderingen in de boog van de entree zijn voor het mooiste. Ik zou dat persoonlijk een enorm verlies vinden wanneer men dat weghaalt.