We zijn niet blind voor de kritiek over de (kinder)prijs van deze meetup en ik wil hier toch wel even op reageren.
Bij onze afweging in het programma hebben we gekeken naar wat je allemaal krijgt: Toegang tot het park (normaal €26), bij aankomst een drankje met gebak (muffins voor de kinderen) en later een lunchbuffet.
Je bent dus -ook al eten de kinderen minder- goed voorzien als het aankomt op horeca en hoeft hierbij verder in principe geen kosten in te maken. Alleen de drankjes bij het buffet zijn nog voor eigen rekening.
Ik kan voor nu helaas niks aanpassen of toezeggen wat betreft de prijs voor de meet-up. Ik zal dit bij mijn volgende contactmoment met Bommelwereld wel benoemen maar ik snap het en respecteer het als ze hier niks in aanpassen. Gezien de drukte die men intern heeft zo voor en vlak na de opening kan dit wel even duren.
We zullen binnenkort overigens met een enquête komen waarbij we benieuwd zijn naar al jullie input voor toekomstige meetups. Op basis van deze informatie kunnen we in de toekomst wellicht andere afwegingen maken.