Vogelrokker Een familieticket voor het park is dus al goedkoper dan de groepsprijs?
Nee, ik voel niet de noodzaak om de prijs volledig te ontleden maar we betalen per persoon minder dan de familieprijs aan entree. Goed om te weten, ook voor ons als club blijft er onder de streep nauwelijks iets over, daar is het ons ook allerminst om te doen.
Dat familieticket is voor jullie als gezin overigens een goede deal. Een gezin met 1 kind, of twee maar een jonger kind heeft daar ook geen voordeel aan. We rekenen daarom niet met die prijs.
Vogelrokker Ik leef niet heel de dag op een kopje koffie, dus een dag zonder zorgen over horeca is dit natuurlijk ook niet.
Daarom schreef ik ook dat je nog een drankje moet kopen als je wat wil drinken bij het buffet. Of je neemt zelf iets mee als je dat lekkerder of goedkoper vind.
Ik vind het verder jammer dat ik me moet verdedigen omdat het aanbod niet iedereen past. De meeting in Drievliet (en ook die van vorig jaar in Hellendoorn) zijn uitzonderlijk qua prijs en wat betreft value for money. We zijn Danny daar heel erg dankbaar voor maar we moeten ons beseffen dat dit niet de norm is, of de norm kan zijn. Ik vind het daarom ook niet eerlijk om die meeting als maatstaf te nemen.
Een pretpark is een commercieel bedrijf en kan mooie dingen bouwen als er geld in de la komt, zo ook Bommelwereld die na tijden van bouwen en zaaien nu moet gaan oogsten.
Bommelwereld vraagt niks voor de rondleiding, of voor huur van de ontvangstruimte en het personeel dat men mogelijk extra moet inzetten om ons als groep te ontvangen. In ruil daarvoor betalen we wel voor een aantal horeca-opties en krijgen kinderen korting hierop.
Een mens moet eten en we merken uit voorgaande meetings dat deze meet en eetmomenten tijdens een dag meerwaarde hebben voor veel mensen.
Daarom lijkt het ons nog steeds een fijn aanbod maar het is jammer dat het niet voor iedereen weggelegd is.
Nogmaals; ik ga dit wel voorleggen aan Bommelwereld maar ik kan hier op dit moment niks aan veranderen.