when the ride began the first downhill Kevin flew forward striking his head. Javiliz stated she seen Kevin hit his head
multiple times. Javiliz attempted to hold him back but couldn’t do so. Javiliz was crying for help but due to being in the middle of the ride no one heard her
screaming for help until the train cart was getting close to the station.”
Dus blijkbaar heeft hij toch zijn hoofd tegen de eerder genoemde stang gestoten:
Coasterfrenzy De advocaat van de familie denkt dat het de stang op deze foto is waar de persoon in kwestie zijn hoofd op geslagen heeft:

BasD Daar leek het natuurlijk al op, maar toch ‘fijn’ voor de community dat het ook zo blijkt te zijn. Een overlijden is altijd verschrikkelijk, dus alles wat ik ga zeggen klinkt misschien een beetje oneerbiedig, maar ik ben blij dat we geen over the shoulders krijgen door 1 ongeluk.
Het enige wat het rapport zegt is dat er geen criminele insteek was. Dat het een ongeluk was mocht natuurlijk al duidelijk zijn, maar juis omdát het een ongeluk is kan ik me wel voorstellen dat er gekeken word hoe zoiets in de toekomst vermeden kan worden. Immers kan dit redelijk eenvoudig opnieuw gebeuren wanneer iemand het bewustzijn verliest.
Echter: Zorgen dat de betreffende stang buiten het bereik van het lichaam komt lijkt me dan beduidelijk makkelijker dan de trein retrofitten met OSTRs