Als ik het zo zie dus eigenlijk beduidend meer ruimte voor station en onderhoud.
Nu zie ik een aantal mogelijkheden voor me:
1: De baan gaat over het station en de onderhoudsruimte. Er onder zal niet passen want een onderhoudsloods heeft gewoon écht die twee verdiepingen nodig. Ik verwacht dat het station een verdieping voor Meandering heeft en nog een verdieping voor ingang en lockers, dus ook daar past geen track onder, maar kan wel nog erover.
2: Er komt een halve looping als turnaround element aan de westelijke kant.
3: Het einde van de baan word vergelijkbaar met Batman in Madrid. Waarbij de wissel toegang tot station aan de ene kant of onderhoudsloods aan de andere kant kan geven. (dit lijkt me de meest gepaste oplossing voor Universal, gezien ze dan ook iets met theming/show kunnen doen).
4: Een spaghettibowl coaster waarbij lancering en rem parallel aan elkaar liggen op het smalle deel. Hoewel cool, verwacht ik eigenlijk wel een beetje meer van Universal, zeker omdat er al redelijk wat banen in Amerika zijn, maar wie weet kan Universal het concept opnieuw uitvinden.
Nu zijn er ongetwijfeld nog genoeg andere mogelijkheden. Met een meer dan dubbel zo grote turnaround aan de oostelijke kant valt daar zeker ook nog wel wat te doen en het zou me verbazen als deze kant niet imposant moet gaan uitzien zodat het een soort Reclameplaatje is voor het park, zeker nu dit nét wat korter op het pad kan komen te liggen.