Marvin Misschien een gek idee hoor. En ik heb me ook helemaal niet verdiept in bouwvergunningen of was dan ook. Maar zou het niet kunnen dat er nu plek vrijgekomen is voor twee nieuwe attracties? Want je kunt natuurlijk een beetje een zelfde heen en weer achtbaan neerzetten met een Fast and Furious of Ghost Busters thema. Maar je kunt ook aan beide kanten van het podium als het ware een losse attractie neer plakken als ik al die vrijgekomen ruimte zo zie.
Hjalmar Hoewel de afbraak nog niet klaar is, is men al druk bezig met het storten van de footers voor de nieuwe storage en station. Bron
The_Bullgod Ondertussen is het wandelpad, gelegen langs het meer, verplaatst, om de bouwplaats te vergroten.
The_Bullgod Ja, het project gaat nu eindelijk de lucht in. De eerste kolommen voor een gebouw in het gedeelte waar het station/onderhoud gebouw mogelijk zal komen, zijn geplaatst. Bron: https://www.facebook.com/100064628686384/posts/pfbid0RwJUGUT9kUHLx2yBm21e9FPigM98syRQ2DFJiP1M7RM2GgKSRdm9viTr6kxHNFyUl/
Coasterfrenzy Zaiich Denk eerder F&F. Oeps.. Die bedoelde ik ook. Need for Speed is een reeks spellen, daar zullen ze bij Universal niet snel iets mee doen 😅 (al zouden de oorspronkelijke F&F films zomaar een verfilming van NFS kunnen zijn)
Eftelflags Goh, nooit echt maar bij stilgestaan dat er nog 'maar' 8 soundstages waren (waarvan 1 permanent een theater huisvest). Los van Halloween worden die dingen nauwelijks meer gebruikt toch?
Hjalmar Eftelflags Ja, er zijn 7 sounds stage die je vie USF Production Group kunt huren. Sound Stages 19-25 kun je huren voor producties, maar ze worden veel gebruikt tijdens halloween.
MatthijsB Net via de socials van Universal bekend gemaakt dat het dus toch Fast & Furious wordt. Persoonlijk vind ik het jammer, maar als dat het einde van de huidige F&F attractie betekend is het misschien wel positief
Philosopher Een 51 meter hoge Vertical Spike en draaiende karretjes zoals op Fast & Furious Hollywood Drift.. Ik ben nieuwsgierig naar de totale uitwerking.
The_Bullgod Alleen jammer dat ze deze baan dan "Hollywood Drift" noemen. Dat had toch ook wel anders gekund?
Njit The_Bullgod Alleen jammer dat ze deze baan dan "Hollywood Drift" noemen. Orlando Drift klinkt ook niet.
Quefox_ The_Bullgod Alleen jammer dat ze deze baan dan "Hollywood Drift" noemen. Logisch is het zeer zeker niet, maar van de andere kant is het wel een leuke callback naar Hollywood Rip Ride Rockit