Tsja.. maar ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het IP zich gewoon goed leent voor een achtbaan. Ook al is het IP dan misschien niet meer zo populair, je biedt dan in elk geval wel contuiniteit in je aanbod (alhoewel dat met de naam niet op gaat voor het thema).
Voor wat betreft de naam had je het ding ook New York Heist kunnen noemen en daar een verhaaltje rond kunnen maken.
RobH Snel F&F Supercharged sluiten voor iets nieuws dan maar.
Tsja.. ik snap waarom de attractie veel kritiek krijgt. Het idee is leuk, maar de uitwerking is bagger. Het coole van Universal was dat je daar al lang de daadwerkelijke acteurs en karakters uit de films terug zag. Dat had je bij Disney (tot voor redelijk kort) niet. De projecties zijn echter enorm plat (juist als je met peppersghosts werkt kun je dat prima ruimtelijk laten werken), alles gebeurde maar aan één kant van het busje en juist omdat je in het busje zat kwam het verhaal enorm geforceerd over. Je was echt een toeschouwer en geen onderdeel van.
Persoonlijk had ik slechter verwacht na alle verhalen, maar bepaald goed was het ook niet. Universal zal dat ongetwijfeld ook wel weten. Als dan deze achtbaan met F&F IP opent, dan lijkt het me redelijk te verwachten dat het verwijderen van de oude F&F attractie de volgende stap word.