Toffe plannen! Groter dan ik verwacht had, dus dat stemt positief. En ook een prima keuze ritsysteem voor zo'n dergelijke darkride. Benieuwd naar de uitvoering ervan. Wat betreft de andere attracties; ik ken ze beide niet maar het kenmerkt wel wat Toverland altijd doet met grotere uitbreidingen: iets voor de allerkleinste, voor de hele familie en de iets meer durfals (al kun je afvragen of een Demolition Derby dat is 😉). Tof!
pretparkgekkie05-10 Alleen is de ingang van de darkride volgens mij aan de rechterkant, dan komt er toch nog steeds geen kip in port laguna? En zeker nirt waat de mini-logflume is geplaatst, daar lijkt me dan ook niet echt druk te worden als de darkride tegenover solaris is.
Als de uitgang links zit (dus bij het restaurant), komt dat wel goed. Ook heb ik het idee dat er een heel erg breed pad richting het restaurant ligt, wat om de mini flume loopt. Wellicht een toegangsweg naar toekomstige uitbreidingen die kant op? Dat zou de drukte daar in de toekomst ook beter maken.