BlueSpirit
Ik zou het nog niet zo snel uitsluiten. Die cirkels op de borst vind ik ergens wel des Toverlands. Check ook de laatste paar seconde van het filmpje voor wat context en andere characters. Mystiek, schattig, grote ogen, groenig, zachte kleuren, niet echt originele (Nederlandse?) namen (mormel?) lijkend op iets anders (Stitch?). Kleine toevoeging nog, die stitch achtige animatronic was er vorig jaar ook al, dat hoeft dus niet zoveel te zeggen (tenzij er al meer dan een jaar gewerkt wordt aan deze uitbreiding, wat ook nog goed mogelijk is), dat andere personage lijkt in ieder geval wel in hetzelfde project terug te komen als deze grote animatronic waar deze video om draait. Het zou mij ergens niet verbazen. Iemand al weten te isoleren wat deze animatronic eigenlijk zegt? Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar ook de manier van spreken doet me wel aan Toverland denken, scenes in de wachtrij van Fenix en Merlin’s quest.
Timing van aankondiging darkride net voor deze beurs waar dit gepresenteerd wordt hoeft ook geen toeval te zijn.