John En waar ik dinsdag riep dat we het buffet verplaatste naar de Rodeo Ranch is er toch weer een wijziging in het programma.
Ik heb gisteren geschakeld met ons contactpersoon bij Bobbejaanland en we hebben gezocht naar een oplossing voor het buffet. Omdat alle event-locaties volledig in gebruik zijn en sommige ook voor gasten open gaat zijn waren de opties beperkt, maar gezien de weersvoorspelling leek een half-open buitenplek ons ook niet ideaal.
De enige resterende optie die er was voor een ruimte binnen is in de Music Hall. En dan geen diner maar een lunch.
Omdat we hier zelf nog wel over twijfelde heb ik gisteren willekeurig een aantal mensen die we kennen van eerdere meetings opgebeld om te polsen hoe zij hierin stonden en eigenlijk was iedereen het er over eens; liever 's middags eten en binnen zitten, dan op een gure Herfstdag buiten in de kou eten.
We hebben daarom de knoop doorgehakt en Bobbejaanland laten weten dat we het buffet verplaatsen naar de lunch.
De invulling qua assortiment blijft gelijk en gezien de weersvoorspelling (die 's avonds beter is dan overdag) pakt dit zelfs beter uit omdat we op het natste moment van de dag binnen zitten. Met deze aanpassing kan iedereen ook maximaal Halloween ervaren.
Hou er qua ontbijt dus vooral rekening mee;
Het buffet vind plaats in de Music Hall tussen 12:00 en 14:00 uur.

Verder goed om te weten; bij de ingang van Bobbejaanland aan de linkerkant van de ingang liggen de kassa's en zijn er hokjes. Wij zijn morgenvroeg vanaf ongeveer 9:30 bij een van deze hokjes. Daar krijg je je keycord, een polsbandje en de benodigde tickets afhankelijk van de optie dien je gekozen hebt 🙂