stijn050 Mooi programma ben er ook weer bij voor mij graag optie 4. Het gaat daar gruwelijk plezant gaat worden.
martijnboy Leuk programma, en mooiste tijd van het jaar Ik ben zelf nog niet zo lang lid, dus ben erg benieuwd ik wil graag optie 3 😃
Ronnie-D Mooi programma. dit wordt mijn eerste keer dat ik er bij kan zijn, nog niet zo lang lid, dus ben erg benieuwd. ik wil graag optie 3
Mika Rembo1982 dat zou top zijn!, weet niet of ik het nieuwe spookhuis ga overleven, Scare me was al eng 🙈😂
Ricardo1987 Ik wil graag mee, maar zit helaas met vervoer... voor ik me definitief inschrijf, wil ik graag vragen of ik met iemand mee zou kunnen rijden vanaf spijkenisse/rotterdam
Jacko Mika weet niet of ik het nieuwe spookhuis ga overleven Zover ik weet zijn er al minstens 2 BHV'ers bij, dus met die reanimatie komt het wel goed! 😉
Rembo1982 Mika Prima, ik zal je oppikken! Ik heb in mijn bio mijn 06 staan dus stuur gerust een app om verder af te spreken.
DAN2019 DAN2019 Mijn betaling is vandaag de deur uit gegaan. En nu maar eens aftellen naar 25-10-2025
DAN2019 DAN2019 Voor de diegenen geen auto hebben, dat kun je met mij mee rijden., Route begin maastricht - bilzen - Hasselt - Tessenderlo - (afslag23 richting Geel/Westerlo) - Olen - Eindpunt Bobbejaanland)
DAN2019 DAN2019 Worden deze lijst bijgewerkt met betalingen, en of is de penningmeester met "vakantie" :-)