Sjiebert Overigens weet ik ook dat op deze genuanceerde manier van nadenken niet goed past in de huidige maatschappij, dat ik me met deze post totaal belachelijk maak voor veel mensen en dat jij misschien helemaal geen zin hebt om verhaaltechnisch bezig te zinn en mijn argumentatie daarom sowieso onzin vindt.
Nee hoor, nuance prima, ik bekijk dingen vaak ook van andere kanten, en van mij mag je de wielen gerust onzin vinden, ik weet t ook nog niet helemaal zeker nav die ene foto die ik nu zie wat ik ervan vind.
Maar het punt vond ik meer dat je een heel verhaal gemaakt hebt waarin voor jou de wielen totaal niet passen, maar waarvan de basis van het verhaal al enorme vrije intepretaties doet aan "een mijn" en de toren, ik vraag mij dan af waarom je dan wel een draai kan maken dat er wielen op die torens mogen zitten, maar dat die dan niet mooi zouden mogen zijn, want feitelijk zijn de zwaar gedecoreerde wielen op de achtbaan toren ook gewoon een fantasie van de ontwerper (die ik snap, en die ook mooi uit pakt hoor), en an sich is t toch simpel, ook deze medewerkers moeten omhoog gehesen worden in hun bakjes, en dat verdient ook de aandacht want de werkers zijn belangrijk voor de Baron zijn operatie.
Zoals al andere aangehaald hebben, de mensen worden opgehesen,
laprikantan Een gezin met kleine kinderen gaat in de eerste plaats al niet deze richting op.
Heb je zelf kinderen?
Vaak zat die kant op gegaan, of vaak zat met de oudste die kant op gegaan terwijl mijn vrouw en de jongste moesten wachten.
Oke, mijn beide kids mogen ondertussen de Baron in, maar ik zie zat potentie in dit soort infill's en vind het een goede toevoeging aan het park en het gebied.
laprikantan Waarom zou je het familie vriendelijker willen hebben? Dat vind ik juist bij deze attractie niet zo van belang qua thematiek.
Capaciteit.
Een park heeft feitelijk natuurlijk helemaal niet zo veel capaciteit, de meeste mensen "wachten" ergens, en het is best handig om gewoon wat mensen lekker te laten hangen in een gebied waar de rest van de familie hangt, en waar ze misschien even een milkshake halen.