Mathijsdehaas-2002 Sjiebert Een adventure trail in Piraña thema is een echt kei goed idee, maar laat die dan liever over of langs de rotskloof na de bestaande brug lopen. Daar zie ik wel potentie voor een implementatie die de bestaande attractie niet schaadt. Ongeveer hier bedoel je dus? Zou eventueel een optie kunnen zijn ja maar persoonlijk ligt ie gevoelsmatig dan wel vrij buiten het Piraña "themagebied" en in zo'n uithoek en dan mis je denk ik toch wel een beetje de connectie met het gebied. Daarnaast lijkt het mij bij zo'n Adventure Trail juist wel leuk dat je daar onderweg uitzicht hebt op de baan van de Piraña.
Sjiebert Mathijsdehaas-2002 Klopt. Misschien dat er nog iets mogelijk is over de 'remise' van de bootjes als je het geheel meer bij de Piraña zou willen betrekken.
R013 Mathijsdehaas-2002 Sorry maar dat verpest mijn inziens juist het prachtige gebied. Dit soort dingen passen mijn inziens ook niet in de Efteling. Doe maar gewoon nieuwe attracties😁
asuran credit naar de youtuber maar toen ik dit zag vond ik het nog wel wat hebben, wat als de Efteling besluit een achtbaan te bouwen op de winter/zomerweide rondom het thema van Sinbad.