Ik heb nog wel een onorthodoxe suggestie. Het terrein naast het theater bevat nu nog wat garages voor de groendienst, en je hebt daarachter de fietsenstalling liggen. Dat is echt een enorme lap grond, deels vervuilde grond.
Die fietsenstalling verplaatsen en integreren in het nieuwe plan voor de parkeerplaats lijkt me best realistisch. Ze willen straks iedereen langs de gebouwen krijgen die halverwege de parkeerplaats staan. Dus de fietsenstalling naar voren halen op dat terrein lijkt me wel aannemelijk. Dan moet je die grond vervolgens schoonmaken. Dat is zeker niet gratis.
Wat je krijgt is vervolgens ruimte om een heel groot gebouw neer te zetten dat nauwelijks aankleding behoeft aan de buitenkant. Je sluit aan op theaterrestaurant Applaus met je gevels, de rest valt buiten het park. Dan krijg je een soort Voletarium effect dat mensen de hele dag toch terug richting de entree wandelen. En je hebt daar genoeg ruimte voor een unieke darkride.
En de mensen van het hotel kan je na sluiting nog een gebied aanbieden met extra horeca (het theaterrestaurant), theater én een attractie.
Het is een longshot, maar gezien het enorme prijskaartje dat langs komt zou een deel wel eens nodig kunnen zijn voor het verschonen van de grond.