Gucky spoetnik Frozen was al bezocht. Overweeg met Sharon naar Harry Potter te gaan. Is wel een zit van drie uur maar ben best benieuwd.
MisterDream Gucky Ik bezocht al 2 keer de versie die bestaat uit 2 voorstellingen van 3 uur wat écht de moeite is 😍 De versie hier van 3 uur zal snel gaan dan ! Al vraag ik me wel af hoe ze alles proppen qua verhaal in 3 uur
Gucky Njit Klopt, alle geplande voorstellingen waren uitverkocht. Vandaar bij velen het ongeloof. Reden te meer om bij dit soort evenementen naar de producent te kijken.
Eduard De duidelijkheid over het stoppen is er: "Producent populaire dinnershow Mamma Mia! The Party vraagt faillissement aan", kopt het AD. https://www.ad.nl/show/producent-populaire-dinnershow-mamma-mia-the-party-vraagt-faillissement-aan~ab35888e/
Gucky Eduard we ontvingen gisteren een mail van EVENTIM dat het bedrag van de tickets binnen 14 dagen wordt teruggeboekt. Dit wordt ook bevestigd in dit artikel. Leef mee met cast en leveranciers die mogelijk kunnen fluiten naar hun centen. Dat hebben ze niet verdiend!
Gucky Amber2402 Met aftrek van administratie kosten. Maar ruimschoots voldoende. Zeer tevreden over de afhandeling. Nog steeds vreemd, shows waren uitverkocht.
Amber2402 Gucky super gek inderdaad, volgens mij was het inderdaad een super populaire show! Mag ik vragen wat u heeft betaald aan administratiekosten?
Efteltje Bijzonder, bij annulering door de organisatie heb je recht op het volledige aankoopbedrag omdat er niet voldaan is aan de koopovereenkomst, ook bij overmacht. Consumentenbond
Njit Efteltje alleen is dit veroorzaakt door een faillissement. Wellicht gelden daar andere regels voor?
Efteltje Nee, dat maakt niet uit daarnaast zat er een ticketverkoop bedrijf tussen (EVENTIM) en koop je via hen en niet via mamma Mia the party.