Steven Ik ben het deels met je eens dat het wel echt een hele mooie aanblik geeft.
R013 Volgens mij staat die magische stadspoort in het verhaal ergens in een bos en teleporteert je naar Raveleijn. Die stadsmuur zou verhaaltechnisch dus wel degelijk misplaatst zijn.
Maar als we deze comment letterlijk nemen, dan zou het verhaaltechnisch niet kloppen als we vanaf Villa Volta de stad kunnen zien. Het 'mysterieuze' gaat er zo wel van af. Het mooiste zou zijn als we de stad kunnen blijven zien vanaf de poort van Raveleijn en niet vanaf andere hoeken. Zo blijft het een mysterieuze stad ergens in een bos. Het neemt niet weg dat de aanblik op de stad vanaf Villa Volta echt wel mooi is om te zien.
Ik heb nog eens na zitten denken over een tweede stadsmuur. Ik vond dat zelf een beetje gek. Na zelf wat research te hebben gedaan, is het heel normaal dat een stad een tweede stadsmuur heeft ter extra bescherming tegen vijanden. Mocht er toch een tweede stadsmuur komen, dan blijft Raveleijn toch nog steeds een mysterieuze stad omdat we de stad dan pas echt goed kunnen zien wanneer je de poort hebt betreden.