Tussen het Lavenlaer en het Anton Pieckplein. Tja, in theorie past het, maar het gaat ten koste van veel veelgebruikte paden. Onrealistisch.

De Speelweide: het feit dat dat nog steeds leeg is betekent dat het voor het park geen serieuze optie is. Er zong altijd rond dat het vervuilde grond is en er daardoor niets gebouwd kan worden. Daarnaast is het nog altijd wel de enige variabele plek centraal in het park waar men een wisselend gebied neer kan leggen. In de winter is een heel groot deel van het oppervlak ook gewoon gebruikt.
In de Kleuterhof: hier past de molen precies tussen de bestaande bomen in en ik denk dat niemand rouwig zal zijn om het verdwijnen van de Kleuterhof. Goeie suggestie!

Kunstmatig eilandje in de Siervijver: je kunt natuurlijk het deel met de fontein dempen, maar dat is net zo goed natuurvernietiging. Verder is er alleen bij de Wensbron (een van je latere suggesties) ruimte om een eiland aan te leggen zonder de Gondoletta te raken.

In de bocht van de Tuffers: in theorie past de attractie hier, maar een pad naar de in- en uitgang kan er dan niet meer bij. Het zou een Phantasialandachtige plaatsing worden, lijkt me niet nodig.

Op de plaats van de Polka Marina: eensch. Hier kan gemakkelijk iets terugkomen. Het gaat ten koste van zitcapaciteit, maar dat lijkt me hier niet onoverkomelijk.

Op de Pythonweide of tussen de Python en Station de Oost in: dit is een lastige. In principe kun je er wat mee doen, maar je bouwt jezelf ook al heel snel klem met het oog op de oostelijke uitbreiding die er ooit echt wel gaat komen.

In het Duingebied bij DVH: serieus? Klagen over bomenkap bij Raveleijn en dan dit opperen? De natuur bestaat uit meer dan bomen.

Zelfde verhaal voor het Piraña-eiland. Ik heb 100x liever dat ze bomen kappen bij Raveleijn dan dat ze hier een attractie neerplempen. Het eiland is in de Efteling een uniek stukje natuur en een infill hier zou de beleving van de Piraña veel meer kapotmaken dan het kappen van bomen nu doet bij Raveleijn.

Bij de Karpervijver: true, ik zie er zelf liever niets komen, maar het is een logische locatie. Maar ook hier is het niet mogelijk zonder te sleutelen aan natuur: je moet of kappen of dempen.

Tussen Frau Boltes en Fabula zou passen ware het niet dat dat een belangrijk stuk backstage is. Dat is ook een factor om rekening mee te houden.

Dat geldt ook voor de achterkant van Fata Morgana, zeker gezien de grote dienstdeur van de attractie zit. Daarnaast is de ruimte tussen de Aquanuravijver en de parkgrens hier heel krap. Lijkt me logischer om iets te doen op de plaats van de huidige meandering.

Op het LEM-terrein: hier is ruimte voor maar liefst 29 Raveleijnmolens!

Op het Hartenhof is een logische locatie. Mogelijk dat de zitcapaciteit die het biedt belangrijk is, maar ik zie er vaak nauwelijks mensen zitten. Wat mij betreft een van de toplocaties om iets mee te doen.

Langs het water achter Symbolica: lijkt me enorm onnodig proppen maar bon, het kan.

Tussen de Pagode en Archipel loopt ook het spoor nog, dus die ruimte is krapper dan je denkt. Daarnaast kun je ook hier stevig gaan kappen als je iets wil doen en de bomen hier zijn een stuk groter dan wat er bij Raveleijn stond.