_robin_ Het gerucht dat het gebouw niet gesloopt mag worden zoals hierboven in het forum staat is een oud gerucht dat niet klopt.
Volgens mij staat er niet dat het gebouw niet gesloopt mag worden, maar dat het slopen van het gebouw ervoor zorgt dat de omwonenden meer inspraak hebben en de vergunning trajecten lastiger zijn om een nieuwe hal te plaatsen. Zelfs als die aan de richtlijnen voordoet. Dat is wel anders dat wat je hier nu zegt.
Slopen mag, nieuw bouwen mag, maar de doorloop van die trajecten is een grotere uitdaging ๐
_robin_ Maar je gaat als personeel ook niet dit soort dingen roepen als het niet waar blijkt te zijn.
Dit vind ik een heel gevaarlijke uitspraak ๐
De reden dat Phantasialand zijn projecten vaak zo in het geheim heeft kunnen optuigen met minimale bekendheid en zelfs bij de bouw nog heel veel vragen en onbekendheden voor fans is juist doordat de groep die weet wat er gaat gebeuren klein is. Een gewone parkmedewerker zal niet zo snel te horen krijgen wat de toekomstplannen zijn van een park, en dat geld overigens niet alleen voor Phantasialand, maar ook in Disney en de Efteling is het voor 95-99% van de medewerkers above their paygrade om dergelijke informatie te hebben of te horen. En in ieder park lopen er ook wel een aantal roeptoeters rond die heel goed zijn in het planten van een zaadje rond mogelijke nieuwe uitbreidingen.
De wens is de moeder van de gedachte ๐
En dat is niet anders voor de gemiddelde pretparkmedewerker, en verder zullen we denk wat betreft dit gebouw moeten wachten tot de sloopkogel erdoor gaat om bevestigd te hebben dat het gesloopt kan worden en daarna tot vlak voor de opening om te weten wat Phantasialand van plan is. Dus opmerkingen van Personeel van Phantasialand zou ik met een korreltje (of kilootje) zout nemen.