luc136 Dit ook… er is nu toch ook niks aan de hand, behalve dat een handjevol mensen vrijwillig in een grote groep gaan staan dringen?
Hoe ik t begreep is dat er een hele rush aan mensen de arcade inliepen en voor arcadeau stonden te wachten waardoor de hele arcade volliep en blokkeerde omdat de Efteling Arcadeau nog een uurtje of wat dicht hield (reden weet ik niet precies).
De beveiliging moest vervolgens iedereen vragen door te lopen (wat velen niet deden), met dus wat gerommel tot gevolg.
Imho een situatie die toch 100% te verwachten en wat de Efteling prima iets op had kunnen anticiperen, maar keer op keer lijkt de Efteling verbaasd te zijn over hoe de Efteling fans op komen dagen voor nieuwe dingen en wat er gebeurt.
Progress n een luxe hotel. ‘Instagrammable’ dus.
Dus elke insta-chick gaan we ook blocken, want die gaan ook alleen maar voor de foto voor t raam staan ofzo?
Ik blijf erbij, er is duidelijk markt voor zulke locaties, buit dat uit, gooi die bar open, maak nog een andere bar met een thema etc etc, in EP zitten ook niet alleen maar EP-Gekkies in alle barren.
Als in de Efteling het wel vol zit met stamgasten dan is er duidelijk behoefte en te weinig capaciteit.
Markiewong Maar ik zie het ook zo gebeuren dat Loreley eerder een cocktail bar gaat worden met buitenterras. Cocktails zijn helemaal instagrammable tegenwoordig en een makkelijk verdienmodel, het zou zonde zijn daar niet op in te springen.
Dit! volgens mij is er prima behoefte bij velen om je dag nog iets te verlengen met een drankje.