The London Resort
Marvin Doordat ze in de NSIP project programma zitten, kunnen ze bepaalde zaken uitrekken maar die rek is er niet meer nu ze het al 6 tot 12 maanden vooruit hebben geschoven. De deadline is gezet dat alle documenten 15 maart ingeleverd moeten worden en ze hebben geen kans meer om dit verder voor uit te schuiven. De examination zal maximaal 6 maanden duren waarna het besluit genomen wordt.
ook deze Engelse coaster fan geloofd er niet meer in. (einde van de video)
Veel mensen roepen dat London Resort zich moeten terug trekken, in de facebook groep van London Resort fans wordt bevestigd dat ze voorlopig niet opgeven.
Maar voor de bühne kunnen ze op het moment toch ook niet opgeven?
Ze zijn al zo lang bezig, als ze nu ten onder gaan, dan is dat strijdend.
ppc-anoniem-2 Al is 't maar omdat hier een paar consultants vast geld mee hebben verdiend en die willen dit project afsluiten met een goed excuus. "Goed plan, maar de overheid veranderde de status van 't gebied."
Dit gebeurde ook tijdens de 2008 pretpark-boom in Dubai, en dat is volledig in elkaar gestort. Mocht iemand nog 370.000 pond hebben voor de investering, succes
Het lijkt wel een Katy Perry nummer, BBC en ITV zijn uit het project gestapt.
A spokesman said: 'BBC Studios has no commercial agreement in place with London Resort and no current plans to enter into any agreement.
'We would only consider doing so should there be clear and decisive evidence that the project would have a net positive environmental impact.'
An ITV spokesman added: 'ITV's arrangement with the London Resort was that we were a potential licensor of one of our children's brands, which was Thunderbirds.
'We can confirm that ITV no longer has a commercial arrangement with London Resort as the agreement has now ended. This means that Thunderbirds will not be a part of the park.'
Morgen om 10 uur BST zullen de eerste publieke meetings gestreamd worden. Wanneer de link beschikbaar is zal ik deze met iedereen delen.
De drama begint nu echt samen te komen, volgens de beheerder van de fan club op Facebook zijn ze ingelicht dat vandaag bekend gemaakt gaat worden dat het project niet verder zal gaan en dat ze een nieuw plan aan het eind van dit jaar gaan inleveren en het hele process opnieuw gaan starten.
Hjalmar De drama begint nu echt samen te komen,
Nou, dat zag iedereen toch al lang geleden wel al aankomen.
Hjalmar .........dat het project niet verder zal gaan en dat ze een nieuw plan aan het eind van dit jaar gaan inleveren en het hele process opnieuw gaan starten.
Dat het huidige project op de huidige locatie niet meer door zal gaan kan ik begrijpen.
Maar zouden ze dan alsnog toch een nieuw themepark willen gaan beginnen, maar dan wel op een andere locatie. Of begrijp ik dat dan weer verkeerd?
The_Bullgod Ik wacht even af op de officiële berichtgeving, maar ik ga ervan uit dat ze het plan gaan aanpassen voor dezelfde locatie en dan weer opnieuw gaan inleveren. Maar met geen politieke steun, geen duidelijk plan, geen duidelijk financiën en geen IP’s lijkt me dat dit plan dood is.
Hjalmar Als ze niet van locatie gaan veranderen, lijkt mij het ook zeker dat dit plan dood is.
- Bijgewerkt
Trouwens, hierbij nog een kleine tijdlijn van dit verhaal tot nu toe.
De uitspraak van het london Resort management...
Bron: London Resort Fan Group
Het feit dat ze geen rekening hebben gehouden met de Tilbury Freeport project, Natural England SSSI status, TFL, Highway England en de omliggende councils lijkt mij meer dan overduidelijk dat er geen commitment is en geen zicht op wat er gebeurt in je omgeving. Als je dit als reden geeft om terug te trekken, terwijl je 100 nieuwe documenten aanlevert op de deadline. Bwoh, dan heb je toch wel redelijk veel boter op je hoofd.
- Bijgewerkt
Ze zeggen wel dat ze eind 2022 met een nieuw plan komen.
broodje123 Dat zeiden ze ook in 2015, 2017, 2020, 2021 en dus nu weer.