raymonvw Ben ik dan de enige die juist als je ergens overnacht minder doet in een park dan wanneer je er een dagje naartoe gaat?
Nee helemaal eens hoor.
Daarnaast wordt in discussies over ‘dagvullendheid’ erg vanuit de individuele pretparkfan gedacht en niet vanuit de belangrijkste doelgroep; gezinnen (en families).
Ik merk dat we als gezin veel langer in een park rond kunnen brengen, rerides is de normaalste zaak van de wereld geworden, kinderen krijgen namelijk zelden ergens genoeg van.
En zeker als een park voldoende rustpunten heeft waar ouders even kunnen zitten, ontspannen, wat drinken dan kan je je lang vermaken in een park. En laat Toverland nou heel van dat soort locaties hebben.
Ik begrijp de keuze van een resort dan ook volledig en ben ontzettend enthousiast. Niet voor niets al tweemaal op de camping geslapen en ons vervolgens beide keren twee dagen lang prima vermaakt in Toverland.
Het brengt bakken geld in het paadje en dat levert weer meer mogelijkheden om te investeren in attracties.
Overigens dan hopelijk wel investeren in een grote attractie voor de hele familie, want dat is wel een type wat het park nog kan gebruiken.