Marvin Op de website van de Pathé is ineens een aankondiging voor een bioscoopfilm van de Efteling te vinden. Deze zou "De Efteling: Koning Winter" gaan heten en moeten uitkomen op 2 december 2020. Zou de Pathé per ongeluk iets bekend gemaakt hebben dat nog niet bekend mocht worden? https://www.pathe.nl/film/24846/de-efteling-koning-winter Via het Twitter account van ThemeTalk die getipt werden door luisteraar Arendo.
Tonnie Ik vermoed dat de website van Pathé een algemene filmrelease lijst importeert in de website en daar zal de film op gepubliceerd zijn. Ben benieuwd of de Efteling nu (noodgedwongen) meer bekend maakt hierover.
Convival Wat ik las op Looopings is dat het geen Efteling-productie is, maar dat de Efteling wel een rol speelt in de film...
Tonnie Convival Beetje rare verklaring als in de Titel letterlijk "De Efteling" staat 😛 Bedoelen ze niet dat ze het gewoon grotendeels uitbesteed hebben (mogelijk aan Aardvark die ook Fabula maakt) ?
Tonnie Arathonk Ik heb ook gelezen dat de Efteling het zegt. Maar het is wel raar als je titel drager bent van de film en je dan niet bij de productie betrokken bent natuurlijk.
Cerveza En de trailer voor de nieuwe film: De expeditie van familie Vos is er! We herkennen natuurlijk de locatie van deze film. Lijkt me een leuke familiefilm zo voor de kerstdagen.