ArcovandenBroek luc136 Ja, dit gaan we nog even bekijken hoe we dit het beste kunnen doen. Komt goed! 🙂 Ik begreep van m'n Poolse collega dat taxi's in Polen erg goedkoop zijn. Njit Hoe bedoel je dit?
Njit ArcovandenBroek Hoe bedoel je dit? Ik bedoel of er een voordeel is om de vroege (naar Katowice) of de late vlucht (naar Krakau) te nemen? Kosten vs extra reistijd in de bus?
Zingo Thijs82 Wizzair en Ryanair vanaf eindhoven in ieder geval. Google flights gaat niet zover naar voren.
ArcovandenBroek The_Bullgod Mochten er nog vluchten bijkomen welke in het schema passen, zal ik deze direct vermelden.
Ramon27 Zijn er ook mensen die vanaf het hoge noorden moeten reizen? Ik ga vanaf Drenthe dan naar het vliegveld. Lijkt mij fijn om met mensen mee te reizen naar het vliegveld. Beetje op de route is ook okay als ik jullie daar kan ontmoeten! Ik kom langs Zwolle. Kan eventueel ook rijden en mensen mee nemen. Reis zelf vanaf Emmen
Ryanvans Jozz en ik staan er 2x op bij de kamergenoten. Kan kloppen tenzij er 2 mensen ook zo heten 😉
Febe Yess ik ga ook mee. In mijn uppie maar vast en zeker met een gezellige groep. @Marvin, vliegen jullie er ook naartoe en kan ik tzt bij jullie aansluiten met de heenreis?
Marvin Febe Dat is wel ons plan inderdaad! We weten alleen nog niet zeker of dat vanaf Amsterdam of Eindhoven gaat zijn maar ik denk dat er tegen die tijd voor beide vliegvelden sowieso een leuk groepje gaat ontstaan die tegelijk gaat vliegen 😎
Cerveza Vliegtickets inmiddels geboekt!! #zinin #duurtnoglang 😃 Wij vliegen op maandag 17:45 vanuit Eindhoven naar Krakau, aankomst is 19:30. Koffers in hotel dumpen en dan kunen we maandagavond en dinsdag Krakau verkennen.
The_Bullgod @ArcovandenBroek, jij als organisator van deze trip zult dat vast al wel geweten hebben. Bij die Inselsberg rodelbahn hebben we ook nog een bonus coaster credit!! https://www.sommerrodelbahn-inselsberg.de/ https://www.sommerrodelbahn-inselsberg.de/wie-flyer/
SanneW Katowice vroeger er zijn heen meer voordelen omdat de bus daar eerst langs reist en je dan lekker op tijd in het hotel bent en dan naar Krakow. Als je google maps raadpleegt. Het ligt maar ongeveer een uur van elkaar. Maar gok dat het ook even een fijne rustperiode voor de chauffeurs is met ophalen, sinds zij die hele rit moeten maken.
Njit SanneW Katowice vroeger er zijn heen meer voordelen omdat de bus daar eerst langs reist en je dan lekker op tijd in het hotel bent en dan naar Krakow. Als je google maps raadpleegt. Het ligt maar ongeveer een uur van elkaar. aha, de bus dropped je eerst af in het hotel vanaf Katowice en gaat daarna de rest ophalen. Da's wel zo fijn inderdaad.
ArcovandenBroek Binnen een week 58 inschrijvingen, dat had ik echt nooit verwacht. Maar echt super, fijn dat er nog steeds zoveel animo voor dit soort reisjes is. 😎 Uiteraard zitten we nog lang niet vol en kunnen er nog een hoop gezellige mensen mee. 😊