Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat SFoT een Dive machine laat plaatsen terwijl je 3 uur rijden verderop in San Antonio prima terecht kan bij Dr Diabolical. Zet er dan een giga neer en haal Titan weg, die bijna aan het eind van zijn leven zit. Er zijn veel meer investeringen nodig bij SFoT om dat bij de tijd te krijgen, het park oogt verouderd, sleets.
Waar ik van baal is dat de nieuwe dive-machines vrijwel allemaal vest-restraints in plaats van de gewone over-the-shoulder restraints hebben. Ik snap waarom ze dat doen (toegankelijker voor meer mensen), maar ze halen het punt van de dive-coaster (het vrije-valgevoel) weg.
Griffon en Sheikra vond ik wel best goed om die reden, de drops op die banen voelde best sterk, maar Yukon Striker of Valhalla ondanks dat die een veel completere belevenis zijn, vond ik vanwege de restraints helemaal niet zo goed.
Ben het wel mee eens dat een kleiner formaat dive coaster beter werkt, maar dan moeten ze het wel goed doen: Wek op z'n minst dat je in een gat verdwijnt (zonder te zien waar je uitkomt). In de Efteling hebben ze dat heel, heel goed begrepen.