StefanV Doet mij een beetje denken aan Untamed in Walibi, alleen snap ik de looping dan niet helemaal, Dus zal wel niet goed zijn...
Aurelius Een korte zoektocht op RCDB naar love, kink en wat dies meer zij resulteert in een achtbaan genaamd Dizzy Love & Whirling Passion in Discoveryland. Is 't die? 😹
The_Real_Infernape Slalamander Die heeft Aurelius ook geprobeerd maar helaas was die toen ook al niet correct
TuttiFrutti Ik dacht aan een happy ending, wat vrij stereotype is voor de Thaise massage. Is het dan Butterfly in Pongyang adventure park, gelegen in Thailand? Omdat je butterflies voelt als je verliefd bent?
The_Real_Infernape Nee dat is ook allebei niet goed. Ik zal een hint geven: de naam van de baan gaat meer om de daad zelf dan het gevoel erbij.
Slalamander Dizzy Love & Whirling Passion in Discoveryland (ergens in China) Ik moet wel zeggen dat ik rcdb er maar bij hebt gepakt om te kijken, want ik kom niet verder anders 😅
Tonnie Liampie Ondanks dat ik hartelijk kom lachen en ondanks dat we niet echt veel regels in dit topic hebben is de geest van dit topic om je opgaves in paint stijl te hebben, dus daarom een klein verzoek om je opgaves wel iets meer in de geest van het topic te houden.