Coasterfrenzy Hoewel ik denk dat bovenstaande goed is, wil ik nog een gok doen met: Black Hole - Alton Towers.
StefanV Eftelingfannie2011 Leuk dat je mee wilt doen, maar misschien moet je even de regels lezen. Want het is de beurt van iemand anders, namelijk:nander . Je mag een nieuwe opgave plaatsen nadat je zelf de opgave van iemand anders hebt geraden...
Robkuh84 StefanV RickMarkestein heb je het goed, plaats je de nieuwe opgave! Daar krijg je 24 uur de tijd voor om de creatieve sappen te laten vloeien, anders mag iemand anders zijn poging wagen Volgens de regels mag @Eftelingfannie2011 dus een nieuwe opgave plaatsen.
Slalamander Aangezien eftelingfannie momenteel beperkte rechten heeft, is het wellicht beter om de beurt toch terug te geven aan @nander? Anders valt het spel straks toch weer stil.
Marco Ik had er nog één klaar staan voor het geval ik iets zou raden maar niet snel een tekening zou kunnen uploaden. Ik gooi die er wel in om het spel weer een goede schop te geven. Ik denk dat het misschien wel moeilijk kan zijn, succes!