Marco Is het Anubis in Plopsaland de Panne? Dat is een kind van Isis, Horus kon ik niet echt iets bij bedenken. Toch wel handig dat ik vroeger veel Age of Mythology gespeeld heb π
Aurelius Aurelius Het gaat ook niet om de oppas, maar om dβr kinderen. Die noemen haar ongetwijfeld mam Mut! Oei, ik wilde hiermee eigenlijk zeggen dat tuindwerg het juist had: het is inderdaad Mammut! ππ
Aurelius Erik Volgens mij is dat Weerwolf van Walibi Belgium! π Erik Ik heb geen politieauto's in achtervolging getekend, ik heb wapens in achtervolging getekend. [β¦] Ik wilde graag 'Lethal Weapon Persuit' horen. π Gooi je eigen ruiten nu niet inβ¦ π
Erik Aurelius Ik had hem geplaatst en toen dacht ik bij mezelf 'oh shit!' Maar blijkbaar kan ik mijn eigen ruiten in gooien en ermee weg komen. π Thanks @tuindwerg π Laten we dan maar snel door gaan met een makkelijke:
tuindwerg Gelukkig heb ik een woordenboek bij de hand! Het was niet helemaal het antwoord dat ik zocht maar dankzij een Nederlands-Frans woordenboek keur ik hem goed. Succes @Erik!
Aurelius Erik Maar blijkbaar kan ik mijn eigen ruiten in gooien en ermee weg komen. π Ik wilde je antwoord bijna goed rekenen, maar 't Kingdom zit welbewust in het plaatje verweven en daarom moest/kon/wilde ik onverbiddelijk zijn. Met eigen ruiten ingooien kom je maar één keer weg in dit spel! π
Aurelius Slalamander Helaas! Je voorganger zat voor de helft dichter bij βt goeie antwoord ππ